Najpredávanejšie
Značka Lavazza v sebe ukrýva vášeň pre dokonalosť, ktorá robí z každej šálky jedinečný zážitok. Dopriať si ju môžete aj vy, vďaka širokej ponuke kávových zŕn, mletej kávy, kapsúl a E.S.E. podov značky.
Lavazza — tradícia od roku 1895
História značky začala v roku 1895, kedy si Luigi Lavazza otvoril prvý obchod Lavazza v meste San Tommaso v Turíne. Na výrobu kávy používal zelenú kávu z rôznych plantáží, rád spoznával ich pôvod, vlastnosti a zanietene sa venoval umeniu miešania. Na základe získaných skúseností vytváral rôzne zmesi, aby uspokojil vkus svojich zákazníkov. Práve Luigi Lavazza stojí tiež za tradíciou značky miešať kávy z rôznych kútov sveta, aby mali vytvorené kávové zmesi osobitú chuť. Ešte za jeho života sa obchod presťahoval do nových a väčších priestorov, kde sa okrem kávy predával tovar každodennej potreby.
Z obchodu sa stáva malý podnik
V roku 1927 už bola predajňa na praženie kávy pritesná, z Lavazza sa preto stala malá spoločnosť s vlastným podnikom. K výrobe pribudla aj sieť vozidiel určených na distribúciu produktov. Výroba znamenala nutnosť používania vhodného balenia, v ktorom by sa káva mohla skladovať. Práve v tomto období má svoj počiatok aj balenie Lavazza, ako ho poznáme dnes.
Spoločnosť prežila ťažké roky kávového embarga počas vojny, v povojnových rokoch sa rodinný podnik vydal na cestu predaja značkovej, balenej kávy. Bolo tiež vytvorené prvé logo Lavazza a originálne balenie kávy v plechovke. Prvé vákuové balenie bolo vyrobené v roku 1950. Vďaka dlhšiemu zachovaniu plnosti vône sa mohla spoločnosť ešte viac sústrediť na distribúciu. Nasledovali nové zmesi Lavazza a rozmach propagácie prostredníctvom televízie a rozhlasu.
V ďalšom období musela spoločnosť opäť presťahovať výrobu do väčších priestorov, kde pomohli uspokojiť rastúci dopyt viaceré inovácie. Po úspechoch na talianskom trhu získala významné miesto v celoeurópskom meradle. V roku 1982 otvorila svoje prvé sídlo mimo územia Talianska vo Veľkej Británii.
Kvalita pre znalcov kávy
Káva Lavazza, ktorú si môžu vychutnať aj slovenskí zákazníci, je výsledkom rodinnej tradície a neustáleho hľadania zlepšenia. Značka sa aj v súčasnosti zameriava na výskum kávy a jej vlastností. Lavazza svojou bohatou ponukou osloví každého milovníka kávy. Kávové zrná uskladnené vo vákuovom balení si zachovávajú integritu chuti a arómy. V roku 1989 s príchodom kapsulových kávovarov sa dostalo espresso Lavazza ešte bližšie ku každému spotrebiteľovi a našlo si miesto na pracoviskách a v domácnostiach po celom svete.
Udržateľnosť a zodpovednosť
krajinách produkujúcich kávu. V roku 2004 založila za týmto účelom neziskovú organizáciu Giuseppe e Pericles Lavazza. Prostredníctvom tejto iniciatívy zlepšuje životné podmienky viac ako 3 000 poľnohospodárov v ôsmich krajinách. Zavádza tiež udržateľnejšie a výnosnejšie poľnohospodárske techniky. Spoločnosť sa zaviazala sústrediť sa aj na znižovanie vplyvu na životné prostredie na všetkých úrovniach výrobného procesu.
Vychutnajte si šálku kávy Lavazza
Tradícia rodinného podniku, vernosť ku kvalite a neustály dôraz na inovácie prinášajú pôžitok z obľúbeného nápoja zákazníkom po celom svete. V bohatom sortimente značky si môžete vybrať prémiovú zrnkovú a mletú kávu Lavazza. K dispozícii sú 100 % Robusta a Arabica a ich rôzne zmesi. Svoje espresso, cappuccino či latte si pritom môžete pripraviť v kávovare Lavazza.
Obľubujete viac rýchlu prípravu v kapsulovom kávovare? Kapsuly Lavazza a kávové E.S.E. pody vám to umožnia. V ponuke značky nechýba ani instantná káva, ktorú je potrebné len zaliať horúcou vodou. Kávu môžete servírovať v šálkach s logom značky s rôznym objemom.